tisdag 25 maj 2010

I ett förvirrat och nyvaket tillstånd

Jag brukar vara rätt så förvirrad o borta när jag precis vaknat, dom som känner mig väl vet om detta. Denna förvirring brukar jag ofta få betala dyrt för under dagen. Som idag, jag glömde något som man oftast brukar vilja göra varje morgon, jag glömde sätta på mig deo. Nu kanske du tycker att det är en världslig sak, men då kan jag berätta att det är det inte alls. För när man kommer på att man glömt en sån viktigt sak som deo så får man panik o tycker att man osar svett, inte trevligt. Så från å med nu kommer jag att se till att jag alltid har en extra deo i väskan, så att jag slipper känna allas påhittade blickar riktade på mig...

4 kommentarer:

Kicki sa...

Åh shit, jag vet EXAKT vad du menar!! Lunchtränat o sen glömt deon hemma. Samma panik! Jag har alltid en liten "travel deo" i väskan nu för tiden..

Malin sa...

Bra där! Det första jag gör när jag kommer hem är att packa ner en extradeo!

Mooness sa...

I JUDGE YOUUUUUUUUUU!!! *pekar på*

;D

Malin sa...

Mäh! det gör du ju ALLTID! ;P