måndag 18 maj 2009

This means war!

När jag köpte min dator i november förra året så fick On Off för sig att skicka in till Radiotjänst att jag hade köpt en tv. Så dom började skicka en massa fakturor till mig och eftersom jag då var i Thailand och jobbade ås kunde jag inte betala dom, vilket kanske var dumt eftersom jag hade kunnat sätta in pengar på Ioanas konto så att hon kunde göra det åt mig. Men varför ska jag betala för en tv som jag inte ens äger?

Så nu har dom startat ett krig som jag förhoppningsvis kommer vinna tack vare mitt kvitto där det klart och tydligt står att jag köpte en dator och en en jävla tv!
Bring it on Radiotjänst!

_______________________________________________
Uppdatering 21:48

"Dr. Hellströmer" påpekade att jag istället för att skriva fakturer så hade jag skrivit frakturer...Så det är inge fel på hans läsförmåga, utan jag ändrade det så att det stod rätt o inte fel.

Gör om, gör rätt!

2 kommentarer:

Dr Hellströmer sa...

Vilken typ av frakturer var det dom skickade? Armfrakturer eller benfrakturer?

Mooness sa...

Fight! WIN!!!!